Thursday, April 23, 2009

PENING..PUSING..LESING @_@

Adess...penatnyer keje skrg nih. Ari2 balik lambat..paling awal balik pun kul 8 mlm... Sape kate keje gomen goyang kaki?? sape yg ckp tu meh dtg keje gomen kt federal...baru korg tau penangan keje kt cni... 

sejak masuk tahun baru smpai lah dah nk nak masuk bulan 5, aku x dpt lagi amik cuti dgn amannyer...hukhukhuk....dari bln 3 aritu...gi kursus kt lanchang 2 minggu...balik dari kursus x dpt cuti..kene keje...than pastu duk ofis x smpai seminggu dah kena wat pemantauan satu negeri pahang...hampir 2 minggu gak. nak tercabut kepala lutut aku berjln n tertonggeng2 cek barang ICT kat setiap daerah....huhuhu... advanture siot!! drive kete turun naik bukit....masuk area hutan yg jln kecik giler n jln yg berlobang2 ngan ujan lebat giler smpai kiteorg terpakse berenti kat tepi jln..ye la, smpai x nampak ape kat depan...cmner nak jln!  pastu balik dari pahang aku kena lak jadi urusetia bengkel zon utara...memula boss suruh drive ke utara, aku rase mcm nak sepak je kepla "nenek tsunade" tu..dah la penat balik dari pahang x ilang lagi...nak suh aku gi kedah naik kete...gilo ape!!! last2 aku "kautim" ngan urusetia suh book flligt utk aku gak...x larat wehhhhh!

balik dari kedah bertungkus lumus lak siapkan maklumat utk mesyuarat KSN 30hb nih....pening..pening...mcm2 bende nak...aiiii....pastu awal bln mei aku gi sabah seminggu nk wat pemantauan kat 6 daerah....huhuhu...rase mcm ofis aku beterabur satu mesia....

No comments:

Post a Comment